Thursday 3 July 2014

CoQ Health Plus



 Jantung kita mengepam hampir 2,000 gelen darah keseluruh bahagian tubuh anda setiap hari. Sebagai otot yang bekerja keras didalam tubuh kita dan pusat kawalan utama sistem peredaran darah, jantung kita memerlukan jumlah tenaga yang besar untuk berfungsi dengan cekap. Tenaga tersebut diperolehi dengan bantuan nutrien yang dipanggil koenzim Q10  (CoQ10), yang juga berperanan membantu kesihatan salur darah. CoQ10 dihasilkan secara semulajadi oleh tubuh dan wujud didalam semua sel. Pengambilan makanan membantu mengekalkan tahap CoQ10. Akan tetapi amaun CoQ10 yang diperolehi dari pemakanan secara tipikal adalah kurang dari 10mg sehari. Perlu diingat, faktor seperti diet yanag tidak seimbang, faktor usia, dan pendedahan harian kepada radikal-radikal bebas meningkatkan lagi keperluan untuk nutrien yang amat penting.

 ADAKAH ANDA TAHU?
Jantung anda berdenyut 100,000 kali setiap hari 

Sesuai diamalkan oleh sesiapa sahaja yang ingin mengekalkan tahap kesihatan yang terbaik. Bagi mereka yang sudah mencapai 3 series, CoQHealth Plus adalah suplement wajib diamalkan kerana pada peringkat usia ini kandungan Co enzim Q10 mula beransur-ansur berkurangan. Pelbagai penyakit mula muncul semasa usia di 3 series jika kita tidak bijak menguruskan hal ehwal kesihatan kita.
Tanda-tanda kekurangan co-enzim Q10 termasuk: -

- Kegagalan jantung kongestif
- Tekanan darah tinggi
- Angin
- Prolaps injap mitral
- Strok
- Jantung aritmia, - cardiomyopathies
- Kekurangan tenaga
- Gingivitis
- Dan kelemahan umum sistem imun.

Co-enzim Q10 terlibat dalam pengeluaran tenaga. Kekurangan CoQ10 memberi kesan kepada jantung dan sistem kardiovaskular kerana jantung adalah otot yang paling banyak menggunakan tenaga. Hasil beberapa kajian menunjukkan bahawa kegagalan jantung kongestif adalah disebabkan kekurang co-enzim Co Q10

Untuk dapatkan Vitamin anda dengan TIPS YANG ISTIMEWA...
Jomm....Hubungi Saya Segera : Cara Oder Call/sms/wsap ke :012-5958276 PM kami disini:

No comments:

Post a Comment